ႏွင္းမိုး ရဲ့ ဘေလာ့ေလးမွ ၾကိဳဆိုပါတယ္...

Tuesday 27 April 2010

ကၽြန္မ ႏွင့္ ကၽြန္မ မိသားစု

ကၽြန္မက ႏွင္းမိုးမိုး ပါ..အေဖက ဗမာ၊ အေမက ကခ်င္မစစ္စစ္ေပါ့..အဲကၽြန္မကေတာ့ ေအာက္ကလိအာေပါ့… :P ဘာလုပ္လဲလိုေမးရင္ ခုထိေက်ာင္းသူ လုပ္ေနပါတယ္… ေက်ာင္းကေတာ့နည္းပညာတကၠသိုလ္(ေမွာ္ဘီ) မွာ (Electronics Communication) ဆိုတဲ့ Field ကိုအထူးျပဳျပီး B-Tech ဒုတိယႏွစ္တက္ေနပါတယ္…ေက်ာင္းျပီးဖို႔ ၁ ႏွစ္ခြဲေလာက္လိုပါေသးတယ္ (ေက်ာင္းသူ ၁ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ ေလာက္ထပ္လုပ္ရအံုးမွာပါ :P) ။ ခုေျပာခ်င္တာက နားလည္မႈနဲ႔တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ကၽြန္မမိသားစုအေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မ အေဖက ဗမာဗုဒၵ ဘာသာ ပါ…အဲအေမ ကေတာ့ ကခ်င္စစ္စစ္ဆိုေတာ့ ခရစ္ယာန္ေပါ့ေနာ္.. ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ မွာ အကိုၾကီးပဲ ၄ ေယာက္ရွိပါတယ္.. ။ ကၽြန္မက တဦးတည္းေသာအငယ္ဆံုးသမီး ပါ..။ ကၽြန္မ အကိုအၾကီးဆံုး ၂ေယာက္က ဗုဒၵဘာသာ ကိုကိုးကြယ္ပါတယ္..က်န္တဲ့၂ေယာက္ကေတာ့ ခရစ္ယာန္ေပါ့…ဒီလို ေ၀မွ်ျပီး ကိုးကြယ္ၾကတာမဟုတ္ပါဘူး.. အေဖ နဲ႔ အေမက လြတ္လပ္စြာ ေရႊးခ်ယ္ခြင့္ေပးထားပါတယ္..။ ကိုယ့္ခံယူခ်က္နဲ႔ ကိုယ္ကိုးကြယ္ၾကတာပါ..။ အဲ..တဦးတည္းေသာ သမီးျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မ အလွည့္ေရာက္ ေတာ့ ကၽြန္မ အတြက္ ဆုံးျဖတ္ရ ေရႊးခ်ယ္ရ ခက္ခဲပါျပီ ။ အရင္တုန္းက ဆိုရင္ ကၽြန္မက ၂ ဘာသာကိုးကြယ္ပါတယ္..အေမေခၚတဲ့ေနာက္လုိက္ရင္ ခရစ္ယာန္ေပါ့.. အေဖအမ်ိဳးေတြဆီသြားရင္ ကၽြန္မက ဗုဒၵဘာသာ ေပါ့..။ငယ္ငယ္က ဆိုကၽြန္မ Sunday school အပတ္တိုင္းတက္ပါတယ္..။ ျပီးေတာ့ ဗုဒၵဘာသာ ယဥ္ေက်းမႈသင္တန္းကို Advance level ထိတက္ျပီးပါျပီ ။ကၽြန္မ ၈ တန္းေအာင္ျပီး ၉ တန္းတက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အေဖ နဲ႔ အေမ ကကၽြန္မကို တခုခု ကိုေရြးဖို႔ ေျပာလာပါတယ္… ကၽြန္မအတြက္ ေတာ္ေတာ္ခက္ခဲပါတယ္ ..ျပီးေတာ့ ကေလးအေတြးေတြးမိပါတယ္.. ကၽြန္မ ဗုဒၵဘာသာကိုမ်ား ေရြးခ်ယ္ခဲ့ ရင္ အေမ နဲ႔ အကို ၂ ေယာက္က ကၽြန္မကို မခ်စ္ေတာ့မွာလဲ စိုးရိမ္မိခဲ့ပါတယ္ …အဲ ခရစ္ယာန္ ကိုမ်ားေရြးခဲ့ရင္လဲ… ျပီးေတာ့ ၂ ဘာသာစလံုးရဲ့ အႏွစ္သာရေတြကလဲ တူမလိုနဲ႔ ကြဲေနပါတယ္…(ကၽြန္မရဲ့ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈအေၾကာင္းကို ပိုစ့္တခုသတ္သတ္ေရးပါမယ္)။
ကၽြန္မ အေဖ နဲ႔ အေမ က ကၽြန္မကို ဒီစကားေျပာပါတယ္..တသက္လံုးမေမ့ႏိုင္တဲ့ စကားပါ “သမီးဘာ ဘာသာပဲ ကိုးကြယ္ ကိုးကြယ္ အေဖနဲ့အေမက သမီးကို အခ်စ္မေလွ်ာ့ပါဘူး..။ျပီးေတာ့ သမီး ကိုကိုေတြကလဲ သမီးတူတူပဲ ဆက္ခ်စ္ေနမွာ ပါပဲသမီး..“ အဲတုန္းက ကၽြန္မ ငိုခဲ့ပါတယ္… ကၽြန္မအေပၚထားရွိတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေတြကို ခံစားမိလို႔ပါ..။ဒီမိသားစုေလးထဲမွာ လူျဖစ္ခြင့္ရတာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ဒီေလာကၾကီးမွာ ေနေပ်ာ္ပါတယ္..။ခုေတာ့ ကၽြန္မ မိသားစုေလးမွာ Sunday တိုင္း church တက္တဲ့ အေမ နဲ႔ အကုိေတြရွိသလို လျပည့္ေန႔တိုင္း အေဖက ဘုရားသြားပါတယ္… ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈ မတူပင္မဲ့ နားလည္မႈဆိုတဲ့ စိတ္ရင္းေတြကို အရင္းခံျပီး အားလံုးကို ပံုမွန္အတိုင္းျဖတ္သန္း ေနပါတယ္..။
ဒီ္အေၾကာင္းကကၽြန္မခံစားမိသမွ်ကို မေရးတတ္ ေရးတတ္နဲ႔ ေရးထားတာပါ..။ ကၽြန္မက ခုထိေက်ာင္းသူပါ… အားလံုးကို ေလ့လာသင္ယူေနဆဲပါ… လိုအပ္ခ်က္မ်ားရွိခဲ့မယ္ဆိုရင္ သင္ေပးၾကပါ…အားမနာတမ္းေ၀ဖန္ေပးၾကပါ…

2 comments:

kyaw said...

အန္တီက ေက်ာင္းသူဆိုေပမယ့္ သူငယ္တန္းမဟုတ္ေတာ့ဘူးေလ ကုိယ္ပိုင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္လို႔ရျပီပဲေလ ဘယ္ဘာသာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္ယံုၾကည္ဖို႔က အဓိကပါ

စပ္စု said...

ခု ဘာ ဘာသာကုိ ကုိးကြယ္ေနလဲဟင္....

အားလံုးပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေန႔ေလးကိုပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစေနာ္...