ႏွင္းမိုး ရဲ့ ဘေလာ့ေလးမွ ၾကိဳဆိုပါတယ္...

Wednesday 5 May 2010

ယံုၾကည္မႈဆိုတာ….

ကၽြန္မ တို့ေတြရဲ့ ဘ၀မွာ ယံုၾကည္မႈကို အလဲြသံုးစားလုပ္တဲ့သူေတြကို ၾကံဳဖူးပါလိ္မ့္မယ္ ။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တိုင္ကေရာ သူတပါးကိုယ့္အေပၚထားရွိတဲ့ ယံုၾကည္မႈကို ခ်ိဳးေဖာက္ဖူးပါသလား..။ ဒီျဖစ္ရပ္ ၂ခု ကိုၾကံဳေတြ႔ရတဲ့ အခါဘယ္လိုခံစားရပါသလဲ…စာဖတ္သူလဲကိုယ့္ကိုကိုယ္ ေမးၾကည့္ပါ…

ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မသူတပါးအေပၚ အလြန္ယံုၾကည္တတ္သူတဦးပါ… ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္မ ကို “နင္ သူမ်ားေတြကို သိပ္မယံုနဲ႔..နင္ခံသြားရမယ္..နင္အလိမ္ခံရမယ္ “ လို႔ေျပာၾကပါတယ္…ျပီးေတာ့ ေျပာၾကတယ္ Believe ဆိုတဲ့စာလံုးမွာေတာင္ အလယ္မွာ lie ဆိုတဲ့စာလံုးပါတယ္တဲ့…စာေတြထဲမွာလဲ ဖတ္ဖူးတယ္ေပါ့..

ကၽြန္မ ခံယူထားတဲ့ ယံုၾကည္မႈဆိုတာ
ကိုယ့္တာ၀န္ကိုယ္္ေက်ေအာင္ေဆာင္ရြက္တာလို႔ ႏွလံုးသားထဲမွာ မွတ္ယူထားပါတယ္…ယံုၾကည္မႈဆိုတာႏွစ္ဦးႏွစ္ဘက္လံုးနဲ႔ဆိုင္တဲ့တာ၀န္ယူမႈပါ..။လူတိုင္းကိုယံုၾကည္ေပးပါ.. ယံုၾကည္ေပးရမွာက ကိုယ့္တာ၀န္ပါ…ယံုၾကည္ေအာင္လုပ္ေပးရမွာက သူ႔တာ၀န္ပါ..လိမ္တာဆိုရင္လဲ သူ႔အပိုင္းပါပဲ…ကိုယ့္တာ၀န္ေက်ေအာင္ သူတပါးကို ယံုၾကည္ေပးပါ… သူတို့လဲ သူတို့တာ၀န္ကို ေက်ေအာင္လုပ္ပါလိမ့္မယ္…. အမွန္တရားက ဘယ္ေတာ့မွ အေမွာင္ထဲမွာ ခ်ည္းမေနပါဘူး..။
ကၽြန္မတို႔တန္ဖိုးထားတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာရဲ့ ယံုၾကည္မႈကိုေတြ အလြဲသံုးစားလုပ္သြားတဲ့ အခါ ကၽြန္မတို႔ႏွလံုးသားေတြအလြန္ပဲနာက်င္ခံစားရပါတယ္…

ကၽြန္မတို႔ကေရာ သူတပါးကိုယ့္အေပၚထားရွိတဲ့ ယံုၾကည္မႈေတြကို အလဲြသံုးစား လုပ္မိလိုက္ပါသလား…။

ကဲ…ကၽြန္မတို႔ေရွ႕ဆက္ရမဲ့ ဘ၀တာ တုိတုိ ေလးထဲမွာ သူတပါးကို ယံုၾကည္ေပးၾကမယ္…ျပီးေတာ့ သူတပါးက ေပးတဲ့ ယံုၾကည္မႈကိုလဲ အတတ္ႏိုင္ဆံုးျဖည့္ဆည္းေပးရင္း ဘ၀ကိုအဓိပါယ္ရွိရွိေနသြားၾကရေအာင္ေနာ္…

ကၽြန္မတို႔ေတြ ကိုယ့္တာ၀န္ ကိုယ္ေက်ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ၾကပါစို႔လား…

1 comment:

Anonymous said...

့္ုူ္ "Believe ဆိုတဲ့စာလံုးမွာေတာင္ အလယ္မွာ lie ဆိုတဲ့စာလံုးပါတယ္တဲ့…"အဲဒါေလးကိုျကိုက္တယ္....ခဏခဏခံေနရလို႔ေလ...ဟီး....

အားလံုးပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေန႔ေလးကိုပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါေစေနာ္...